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Probleme mit dem ITunes Store

spartahh
Beiträge gesamt: 1

7. Dez 2012, 13:50
Bewertung:

gelesen: 77429

Beitrag als Lesezeichen
Antwort auf [ standfuss ] Hi, nach 12h Ärgerniss über den Apple Support der einem zu Neuinstallation rät die nichts bringt habe ich die Lösung gefunden die sofort funktioniert hat:
Von hier kommts:
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2151988&start=15&tstart=0


iMickey's idea worked for me too. I had to Google the "how to" and here's what I found...

For Windows: exact procedure may be different on various OS and monitors, but the steps will be similar. Open - My Computer > control panel > display > settings > advanced > color management. Click Add > select sRGB Color Space Profile.icm > Add Select sRGB Color Space Profile > Set as Default Click Apply > OK > OK Your monitor should now display the sRGB color space.

Had to restart and for good measure I physically turned off the monitor (which I probably haven't done in who knows how long)counted to ten and then turned it back on. Opened ITunes and Bing! all better. Thanks Mickey! Hope this helps everyone else too.



@ Standfuss

super Beitrag, Herzlichen Dank

Problem nach 2 min gelöst

Neustart nicht vergessen

Software iTunes 11 ; Betr.S. Windows 7

Danke und Grüße

(Dieser Beitrag wurde von spartahh am 7. Dez 2012, 13:53 geändert)
Änderungsverlauf:
Beitrag geändert von spartahh (Neuling) am 7. Dez 2012, 13:53